Köpa bil eller ej..?

2011-01-17 - 18:07:16


Har under de senaste dagarna gått i biltankar, det känns som att det börjar bli dags för mig att skaffa en. Har haft turen att alltid haft en bil tillgänglig, men nu när jag snart gått färdigt svetsutbildningen kommer jag nog behöva en egen. Men att hitta en bra bil till ett rimligt pris är inte det lättaste, inte om man som jag är lite kräsen över hur de ser ut. Favoritmärkena är ju BMW, Audi och VW passat, men just de två förstnämnda är inte speciellt ekonomiska. Har dock fastnat för en bil just nu, återstår dock att se om den finns kvar och om den är värd sitt pris... Håller tummarna iaf!



Kommentarer
Postat av: Julia

Åh lyx med egen bil, hoppas du hittar en fin till bra pris! :)

2011-01-17 @ 18:45:30
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback