Tomorrow.

2011-01-04 - 19:42:20

Imorgon är det trettondagsafton och planerna för morgondagen är många. Går bara till lunch på utbildningen, vilket känns toppen! Tänkte dra på gymmet när jag slutat och sen blir det hem och duscha och fixa sig. Mormor fyller 82 år imorgon så det blir kalas på eftermiddagen och på kvällen tänkte jag och syrran dra på Hela huset gungar. Förhoppningsvis får vi med oss några fler partysugna brudar!

Inte nog med att jag slutar tidigt imorgon, får även en långledig helg från torsdag-söndag! Jag och Tommy tänkte dra till Luleå på fredag för att umgås med hans släktingar, shoppa och koppla av. Ska även kika in på Aeon och lämna motiv till min kommande tatuering. Blir spännande att höra vad Fedja tycker om mina idéer! 


Nu ska jag kila iväg och hälsa på hos mor & far, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback