Workin' out!

2011-01-29 - 10:22:02



Kände mig lite krasslig igår eftermiddag och avbokade passet i Zumba. Men efter nån timme kände jag mig bättre och blev riktigt träningssugen när Tommy och Dan drog till gymmet. Bestämde mig för att träna hemma istället eftersom mitt gym hade stängt. Hittade en träningsDVD som jag fått med i en tidning, har varit lite skeptisk mot träningsDVD:er men damn vad fel man kan ha! Träningen var riktigt effektiv och muskelgrupper som jag sällan tränar fick sig en omgång, fortsatte med lite hantlar och avrundade efter en timme. Idag vaknade jag upp med träningsvärk och kan bara konstatera att hemmaträning är underskattat!

Lördag idag och planerna är lite oklara. Hade velat fara på Dundret och åka lite bräda, men snön bara vräker ner. Om det är bättre väder imorgon kanske det får bli då istället. Är även sugen på att fara ut eller bara dricka ett glas vin och ha en myskväll. Nånting blir det av i alla fall. Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback