Planerat en miniweekend.

2011-06-17 - 15:17:09



Igår beställde jag ett par nya Ray Ban brillor, då jag tappat mina från Cypern på jobbet. Har aldrig lagt någon större peng på solbrillor, men blev så kär i dessa så nu när mina försvann ville jag inte vara utan dem!

Har även bokat en resa till Stockholm igår, så den 12-15 juli befinner vi oss i huvudstaden för shopping, Gröna Lund och uteserveringar! Blir som en miniweekend men man får passa på att resa under ledigveckorna när jag inte har någon semester i sommar.

I helgen verkar det som att jag kommer få köra stortruckarna, det ska bli riktigt spännande! Men självklart är jag lite nervös också, de är ju något större än våra kära 793or.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback