Sunlight.

2011-06-06 - 08:53:19

Så var man hemma igen efter en helg i stugan. Igår kväll blev det grillfest och det var riktigt skoj! Höll mig nykter hela kvällen då jag fortfarande är förkyld (efter 4 veckor!) men hade minst lika kul för det. Håller tummar och tår för att jag får jobba natt nästa vecka med ettan. Den här veckan tänkte jag lägga i en högre växel och hinna med en hel del.

Tisdag blir det tvättstuga, ärenden på stan och storhandling
Onsdag har jag frissatid och på kvällen lockar en onsdagspub med syrran och co
Torsdag blir det att bjuda m&p på middag
Fredag har jag tatueringstid och drar till Luleå över helgen

Idag tänkte jag faktiskt bara ladda batterierna ytterligare och bege mig hem till m&p för att sola på altanen. Verkar bli en fin dag med uppemot 18 grader, alltid något!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback