Dear wednesday.

2011-06-08 - 12:08:23


Har nyss kommit hem från frissan med nyklippt och nyfärgat hår. Känns toppen! Nu ska väl håret klara sig hela sommaren med sol och bad och allt som hör till.

Fick ett glädjande samtal idag, jag får jobba hela nattveckan som kommer! Har saknat truckkörningen under de två "ledigveckor" jag haft så det ska bli härligt att sätta sig i trucken igen.

En sak som dock inte känns så roligt är att jag har tappat lukt och smaksinnet! Detta på grund av min envisa influensa och en väldigt täppt näsa senaste dagarna. Känner bara ifall nånting är surt, salt, sött eller beskt men inget annat. Kanske är nu man ska passa på att enbart leva på broccoli och spenat? Nämen skämt och sido, det är lite läskigt att inte ha något smaksinne. Trodde aldrig det skulle kännas som natt och dag bara för att man inte känner smaken av det man äter och dricker. Hoppas dock på att det kommer tillbaka snarast!

Nu ska jag kila iväg på Konsum och hämta ut mina baggyjeans - spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback