Little things.

2011-03-28 - 17:24:45

Beställt från Nelly.


Nu när våren är här och minusgraderna sakta börjar avta kan man inte göra annat än att le. Det fina vädret ger en massa energi och det känns verkligen att det går mot ljusare tider. Om sex veckor sitter jag förhoppningsvis ett plan ner till Cypern, och vad passar inte bättre än att shoppa lite sommarklänningar tills dess? Föll för dessa två från nelly.com.

Väntar med spänning på ett telefonsamtal som jag hoppas så mycket på, samtidigt som jag vet att telefonsamtalet likaväl kan utebli. Men man kan ju alltid hoppas och det hade varit guldvärt för min sommar. Än så länge vet jag inte hur den kommer se ut över huvud taget. Hoppas dock att jag får sommarjobba någonstans, är ju bara tre veckor kvar av min svetsutbildning och praktik i LK, galet vad tiden går!

Min bil fungerar äntligen som den ska nu, var bara en strömkabel som hade lossnat så det var lätt fixat. Har haft den inne på recond också, så nu är det svårt att slita sig från att fa ut och köra. Gissar att det blir många svängar med den i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback