Nyponsoppa med glass.

2011-03-13 - 13:07:05




Vaknade upp imorse med halsont och täppt näsa. Typiskt känns det, har varken tid eller lust att vara sjuk. Att jag dessutom var krasslig för någon vecka sen gör det bara mer frusterande. Jag hoppas i alla fall att det inte är någon megaförkylning, ska göra allt för att kurera mig.

Tur att det är söndag idag så man får lov att vara lite sjuk. Har bunkrat upp med nyponsoppa och glass, en klassiker när man var sjuk som liten. Och det hjälper ju faktiskt lite, det lindrar halsen ett tag. 

Trots det fina vädret ute så lutar det åt en riktigt lugn söndag inomhus, ska spela Little Big Planet och vila upp mig inför en ny arbetsvecka imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback