Tattoo under progress.

2011-03-09 - 17:45:47



Tatueringen är bara halvfärdig, men jag tänkte ändå slänga upp en bild på den. Satt närmare tre timmar under nålen igår och det tog på krafterna kan jag säga. Gjorde dock felet att inte äta någon lunch innan, och att tatuera sig på tom mage är ingen större hit! Men det gick bra ändå och om två veckor ska jag tillbaka till Luleå.

Jag och Carolin hann med lite shopping under förmiddagen, hittade två linnen på Monki och ett underställ på Intersport. Hade vi haft lite mer tid till att springa i affärer hade jag nog hittat ännu mer, men nu blev det en lite mer ekonomisk shoppingrunda. Hade i alla fall en riktigt trevlig dag i Luleå igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback