Julpynt beställt!

2011-11-22 - 16:20:49




Äntligen har jag beställt lite nytt julpynt i form av nya gardiner, påslakan och en julstjärna. Kom på att det är första advent redan i helgen och då vill jag ju ha lite julstämning här hemma. Tror även det blir pepparkaksbak till helgen och så glöggpremiär för i år. Julen är verkligen den mysigaste högtiden på året.

Har känt mig lite krasslig de senaste dagarna men nu börjar det äntligen kännas bättre igen! Längtar tills jag får köra ett riktigt långt och härligt gympass igen, är ju hårdträning som gäller framöver!

Imorgon ska jag på en ELS utbildning i Aitik och nästa vecka blir det att jobba förmiddag med skiftlag 5. Nytt skiftlag igen så det ska bli spännande! Nu ska jag ta och kocka lite här hemma, blir en currykycklinggryta med råris denna tisdagseftermiddag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback