Kunde inte hålla mig...

2011-11-15 - 21:11:08

Det blev både en promenad och gymträning idag. Jag som skulle vila... Nåja, det betyder i alla fall att jag känner mig piggare nu och promenaden med Julia var trevlig och uppiggande!

Efter att ha käkat middag hängde jag med Tommy på gymmet och det blev att köra axlar och mage idag. Känner dock att det ömmar i vänster axel, har fortfarande inte blivit helt bra sen jag trillade med snowboarden förra våren. Får kanske ta och kolla upp det ifall den ska fortsätta spöka. Vill ju inte att det ska hindra träningen desto mer, nu när jag är mer peppad än någonsin!





Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt att höra att du är peppad och igång! :D

2011-11-16 @ 08:31:52
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback