Ofrivillig vilodag.

2011-11-15 - 10:53:29

Var inställd på att fara på gymmet imorse, men vaknade med en snuvig näsa och kände mig lite småkrasslig i kroppen så jag gör nog bäst i att vila idag. Får hejda min träningslust helt enkelt, blir nog en lättare promenad istället. Är lite lur på att jag kanske blir mer förkyld då jag snittat 5 timmars sömn per dag under nattveckan, vilket är ganska lite då jag i vanliga fall vill sova 7-8 timmar.

Som tur är har jag ledigvecka nu, så jag hinner ta igen mig om det skulle behövas. Blir nog en rätt lugn dag idag, förutom att tvätta kläder och laga mat ska jag bara koppla av med läsning och filmtittade.



Kommentarer
Postat av: Julia

Ähh kan vara skönt att ta det lugnt ibland också. Vill du ha sällskap på din prommis så slutar jag kl 16. ;)

2011-11-15 @ 12:53:06
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback