Ay ay ay, let it rain over me.

2011-10-05 - 10:48:37

Åh vad jag är sugen på partaj! Var sjukt länge sen nu känns det som, och helgen som varit med oktoberfestival och allt så har man såklart jobbat 12 timmars. Men är riktigt nöjd med min nattvecka och jobbet går alltid först. Nu är det i alla fall ledigvecka och som vanligt vill man alltid hinna med så mycket som möjligt när man är ledig.

I helgen blir det en efterlängtad resa till Haparanda för spa och övernattning på Cape East, IKEA shopping och en sväng till Finland. Eftersom vi åker först på lördag morgon så finns det vissa planer på utgång nu på fredag.. Men vi får se. Nästa helg väntar i alla fall 60 års firande i Luleå, så det händer lite roliga saker den närmsta tiden.

Verkar dock inte bli nåt jobb för mig nästa vecka, så jag håller tummar och tår för att jag får jobba em-veckan istället. Får se det som lite extra ledigt helt enkelt!

Idag ska jag greja på med lite vardagliga saker här hemma som tvätt och städning. Men det måste också göras nån gång. Trevlig onsdag på er!



Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vi var där förra veckan och det var verkligen superhärligt! Ha det så skönt därborta! =)

2011-10-06 @ 15:03:40
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback