It's a good day.

2011-10-12 - 15:00:33

Helgens utstyrsel.


Morgonpromenaden med Julia imorse var som sagt ett bra sätt att starta dagen på, förena nytte med nöje är toppen! Piggnade till ordentligt efter vår runda och har hunnit med en hel del efter det. Städning, handling, posta brev och hämta ut paket från Junkyard. Fick även hem mitt paket från Nelly idag, älskar att beställa därifrån när det inte tar mer är två dagar att få hem kläderna och dessutom levereras till dörren!

Så nu har jag provat både vinterjackan och helgens klänning, vilka båda var kanonfina! Däremot beställde jag ett par pumps också, men de åker tyvärr tillbaka då de var för små. Lite synd, men får försöka hitta ett par finskor i Luleå innan kalaset på lördag.

Ska snart sätta igång med att laga köttbullar, hemmagjorda sådana. I eftermiddag blir det kanske en sväng förbi kära mormor och ikväll tänker jag bänka mig framför Bonde söker fru.

Spinningpasset igår var för övrigt helt kanon, att jag inte tagit mig dit förut fattar jag inte! Trodde jag skulle bli helt slut efteråt, men tog det lugnt i början för att inte ta ut mig och även efter passet hade jag energi över. Vi stannade även på Corepasset efteråt som kändes i magen kan jag säga. Blir garanterat många fler spinningpass framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback