Spinningpass står på agendan.

2011-10-11 - 16:56:07

Ska snart bege mig på mitt första spinningpass, ever. Hade tänkt gå för redan ett år sedan, men konditionsträning hör inte till min favoritträning så det har helt enkelt inte blivit av innan. Men nu när jag testat på lite olika träningsformer, senast Crossfit som jag även ska på denna vecka, så tänkte jag att det var dags att ge spinningen en chans.

Idag har jag varit på stan med systeryster en sväng. Hittade ett nagellack, läppglans och en ny mössa. Efter shoppingen tog vi en fika med Sara på Alla Tiders, vilket var riktigt trevligt! Måste börja gå ut och fika oftare, finns så många mysiga caféer i stan nu.

Ska  ta och svidda om till träningskläder nu och vänta på att syrran plockar upp mig. Imorgon väntar en morgonprommis med Julia, blir nog en kanonstart på dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback