Stan, fika, shopping, piercing..

2011-10-28 - 17:07:59



Äntligen har jag hittat ett par vinterskor! Som jag har letat.. Försöker gå in dem nu så jag går runt med dom hemma i lägenheten, med nån typ av ullsockar i också. Känns ungefär som att ha fötterna i en bastu.

Idag har jag i alla fall varit och fikat med Cissi på Café Oscar. Efter att vi surrat på ett tag kom vi båda fram till att vi skulle vilja göra fler hål i öronen. Så med det sagt bestämde vi oss för att åka till Stinas Hårcenter och kolla om det fanns tid, vilket det gjorde. Så nu är man nypiercad i örat! Håller tummarna för att det läker bättre den här gången än för nåt år sedan.

Blev en runda på stan efter det och på Eriksson hittade jag mina nya vinterskor. Har varit en effektiv fredag med andra ord! Tänkte avrunda dagen med middag och hemmakväll framför Idol.





Kommentarer
Postat av: Julia

Snyggt! Håller tummarna för att det läker bra!

2011-10-28 @ 20:09:27
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback