Some time off.

2011-10-18 - 12:44:29

Helgen som gått har varit toppen! Spenderat den i Luleå med nära och kära, gått på 60-års fest, shoppat och bara haft det bra. Nu är det ny vecka igen och jag är fortfarande "ledig". Känns i alla fall som att dagarna går fort, även fast jag inte har något jobb att gå till just nu. Hoppas dock på att jag snart få bege mig ut i Aitik igen, saknar arbetskollegorna och truckarna..

Hur som helst så har jag fått en rejäl träningsmotivation de senaste veckorna, nu är målet att bli mer tränad än någonsin, så det gäller att ligga i. Har börjat ändra kosten lite också, får se om det ger några resultat. Var på spinning igår med syrran, och har även bokat in ett pass idag. Men är lite i valet och kvalet om jag ska köra det idag igen eller om det blir lite hederlig styrketräning istället.

Härnäst ska jag i alla fall kika ner till mor & far en sväng.





Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad härligt! Häng gärna med på gymmet nåndag, hade behövt lite extra motivation!

2011-10-18 @ 15:34:54
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback