Vintern står för dörren.

2011-10-07 - 09:33:54



Åh, vad underbart det kändes att få vakna upp till snö istället för regn! Längtar efter vintern och allt som hör till. Snö i mängder, skoter, snowboardåkning, varma vinterkläder, jul, nyår.. Måste ge mig ut på jakt efter en ny vinterjacka, känns som det börjar bli aktuellt nu.

Igår testade jag på Crossfit för första gången och jag måste erkänna att det var riktigt svettigt, vilket härligt pass! Var mamma som drog med mig dit, och det tackar jag för! Lätt att jag ska gå igen.

Fredag idag och dagens planer är lite oklara. Nu på förmiddagen blir det vardagssysslor och så en fika med finaste Carolin, ikväll står det mellan vinkväll eller Idol.. Vi får se, det blir nog en bra fredag i vilket fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback