Open your eyes.

2012-07-24 - 11:00:32

 
 
Har haft en underbar helg i Luleå som tyvär gick alldeles för fort. Hann med shopping, bowling på O'learys, båten och såklart goda hotellfrukostar! For förbi gokartbanan en sväng men eftersom det regnade då så var det stängt. På hemvägen åkte vi förbi Jockfall och kikade och jag måste säga att det var mäktigt att se.
 
Den här veckan är det eftermiddagsskift som gäller och mina planer om att köra stenhårt på gymmet denna vecka får nog vänta lite. Har en förkylning på g som jag mer än gärna vill bli av med innan nästa vecka då Anna kommer upp! Taggad inför allt skoj som väntar då
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fräckt att du kör truck i Aitik! :D Jag är själv utbildad maskinförare, men har inte lyckats få mig ett jobb nånstans ännu! :(

Svar: Vad roligt att du tycker det! :) Okej, men då får jag önska dig lycka till och hoppas att du får ett jobb snart! :)
Isabelle

2012-08-10 @ 14:57:11
URL: http://jannny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback