View.

2012-07-05 - 19:37:12



Något jag verkligen älskar med mitt jobb är utsikten man har! Kanske man inte kan tro när man hör ordet gruva, men ett dagbrott skiljer sig verkligen från att jobba under jord. Speciellt nu på sommaren med midnattssol och allt, det är grejjer det!

Tre nattskift gjorda, fyra kvar. Händer inte så mycket annat denna vecka förutom jobbet. Har varit på gymmet en sväng idag i alla fall och det var riktigt skönt! Nu ska jag chilla lite innan det är dags att bege sig..



Kommentarer
Postat av: Anna

Men vad mysigt!! Fy vad jag längtar nu! <3

2012-07-06 @ 16:53:09
Postat av: Isabelle

Jaa, visst är det! Snart är det bara tre veckor kvar <3

2012-07-06 @ 18:45:52
URL: http://izzao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback