Fitnessfighten avklarad: CHECK!

2012-06-01 - 10:00:51

Så var man äntligen i mål!! Efter en hel månads slitande och kämpande är nu Fitnessfighten avklarad. Det känns grymt skönt måste jag säga! Det har varit tungt, peppande, smärtsamt men otroligt roligt och givande. Har lärt mig mycket om min kropp den senaste månaden, att man verkligen kan pusha sig till att orka lite till. Ångrar inte en sekund att jag anmälde mig.

När jag gick med i Fitnessfighten hade jag dessutom en "gammal skada" i bröstmuskeln och jag var rädd att det skulle sabba för mig, hade inte kunnat träna överkroppen ordentligt sen skadan uppkom. Men nu, efter 30 dagars träning är skadan som bortblåst! Det är helt otroligt vad träning kan göra för kroppen.

Träning i kombination med bra kost skulle jag vilja tillägga. För visst gör kosten sitt! Första två veckorna följde jag kosten slaviskt, men de sista två veckorna la jag till lite mer kalorier och kolhydrater, just för att min kropp behövde det. Att jag dessutom fuskat lite på vägen kan idag kännas onödigt, men samtidigt inget jag ångrar. För resultaten de kom ändå, om än inte storslaget så räcker gott och väl för mig!


RESULTAT: Start / Mål
Vikt: 51 kg / 49,8 kg (-1,2 kg)
Vilopuls: 58 / 54 (-4 slag/min)
Midja: 67 cm /64,5 cm (-2,5 cm)
Runt naveln: 70 cm /66,5 cm (-3,5 cm)
Bröst: 86 cm / 84 cm (-2 cm)
Rumpa: 87,5 cm / 85,5 cm (-2 cm)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback