Nyfriserad.

2012-06-28 - 11:39:13



Hemkommen från frissan och lika nöjd som alltid! Har börjat fundera på det där med att fixa håret om det nu blir så att jag ger mig ut i världen ett tag. Hur ska jag klara mig utan min frisör?! Kommer kännas konstigt att gå till någon annan när jag de senaste 5 åren gått till en och samma. Nåja, brist på duktiga frisörer lär det ju inte vara runt om i värden i alla fall!

Snart tänkte jag bege mig till min kära mormor och göra lite nytta. Men om jag känner henne rätt så kommer vi nog fika/spela spel under hälften av tiden i alla fall! I eftermiddag tänkte jag agera kock och bjuda familjen på en tonfiskgratäng och ikväll är jag faktiskt sugen på att åka upp till Toppstugan och ta en fika..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback