Que sera sera.

2012-06-28 - 18:04:19



Är ledig denna vecka men hjärnan går ändå på högvarv. Vad ska jag göra till hösten? Den ständigt återkommande frågan som bara snurrar runt i skallen på mig just nu. Har så många idéer, drömmar och planer och det känns omöjligt att komma fram till EN av dessa. Bartenderutbildning, reseledare, jobba eller studera utomlands eller bara resa? Önskar det hade funnits nån där som hade kunnat visa mig vägen.

Men det är bara jag som kan ta det slutgiltiga beslutet och det skrämmer mig lite. Finns det ingen där ute som har precis samma planer som jag och bara kan haka på? Hade varit så mycket enklare då, känns det som.


Dagens visdomsord:
Que sera sera.
-What will be, will be.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback