Stronger.

2012-06-02 - 09:25:18



Igår körde jag mitt första gympass efter Fitnessfighten, blev rygg, biceps och mage. Och idag känns det kan jag lova! Mina armar värker och igår trodde jag ryggen hade åkt på stryk. Visserligen körde jag på till 110 % för att jag hade så mycket energi och järnvilja, men jag tror det blir att ta det lite lugnare framöver så jag inte stäcker mig på något vis. Men att öka vikterna och känna att styrkan ännu finns där, det är en oslagbar känsla!

Idag blir det dock en lugn dag. Ska förbi mormor nu på förmiddagen och hjälpa till lite, eventuellt blir ett ett parti fia också om jag känner henne rätt! Sen blir det tacomiddag ikväll och kanske nån film på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback