Times are changing.

2012-06-20 - 10:44:37

Hemkommen från Cypern i måndags och nu börjar det äntligen kännas som jag har landat. Landat i vardagen som aldrig mer kommer bli sig lik, känns det som.

Veckan som jag spenderade på Cypern med syrran har varit en av de bästa veckorna i mitt liv! Vi har hunnit med mycket, förutom sol och bad, party i Ayia Napa, god mat och shopping så blev det även en konsert med Steve Angello från Swedish House Mafia. Bland det häfigaste någonsin! Stämningen på en strand bland många tusen andra partyglada människor, hoppandes till musik i världsklass är svårt att slå!

Träffade även en person där som gjort stora intryck på mig och verkligen fått mig att öppna ögonen. Det är helt sjukt egentligen hur man bara genom att möta andra människor kan få en helt annan syn på livet. Känns som att just det där mötet den kvällen var viktigt för mig och min framtid.

Så vad är planen nu? Jobba och njuta av den Svenska sommaren. Sen ska jag, som jag velat i åratal, ge mig ut i världen och uppleva nya saker, nya platser och träffa nya människor. Times are changing...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback