Vill ut i världen.

2012-06-20 - 17:38:02

Typ nu, nu, nu!!

Har börjat kolla upp hur jag ska ta mig iväg och om man åker iväg och jobbar kanske det kan vara smart att gå nån typ av bartenderutbildning till att börja med. Är även sugen på att utbilda mig till reseledare, men då krävs det mer och man måste jobba med det under en säsong på några månader. Med andra ord vara ganska säker på det innan man söker och om man ens blir antagen.

Känns som detta är mitt kall nu, att äntligen ge mig ut på egna äventyr! Vill ju helst inte åka själv, men har blivit inspirerad av att göra det ifall jag inte lyckas få med mig någon. Hmm.. mycket att fundera på. Det känns lite som det är nu eller aldrig (till hösten).

Jag bara måste ge mig iväg, time is running...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback