Balans.

2012-05-13 - 08:59:11



Börjar längta efter att få lyfta lite tyngre vikter, under FF är det 15 reps som gäller i de flesta övningar så att öka vikterna och dra ner på repsen funkar inte riktigt. Men jag känner att jag hittat en bättre balans nu, är mycket fokus på andning och rätt teknik och det lär hjälpa framöver när jag börjar köra tyngre.

Imorgon får jag äntligen gå på gymmet igen! Det är nog den enda nackdelen med att det är helg, att man måste träna hemma då "mitt" gym har stängt. Känns som det går bättre när man är på gymmet och svettas och dessutom har jag med mig min kära syster som träningskompis under gympassen.

Idag ska jag planera maten för kommande vecka, är sugen på att röra ihop en egenkomponerad carbonara, tacos á la FF och köttfärsbiffar. Ska se till att få in lite lax och kyckling också så blir det nog perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback