Saturday.

2012-05-12 - 08:58:30

Lördag morgon och jag känner mig en aning sliten. Huvudet dunkar och jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli förkyld. Vill inte bli sjuk under FF månaden! Har i alla fall ledig helg nu och som det verkar är jag även ledig hela nästa vecka. Skönt samtidigt som jag vill jobba såklart!

Igår blev det tjejkväll hemma hos syrran där vi börjat planera inför sommaren, kommer bli kanon! Berättar längre fram vad det gäller :) Blev massa tjejsnack och istället för att unna sig något onyttigt så smaskade vi på smaksatt kesella med färska jordgubbar och hallon. Det var verkligen en hit!

Idag blir det grillpremiär för i år, grillad entrecote med bakad potatis och tzatziki, mums! Men innan dess ska jag kila ner på stan en sväng med systeryster.


Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback