Shoppingdag.

2012-05-18 - 21:14:06



Denna fredag har spenderats i Luleå med mor och far för en heldags shopping. Hittade (som vanligt) en hel del och ändå inte allt som jag hade tänkt köpa. Finns så mycket annat fint man plockar på sig, haha.

Det blev i alla fall två par skor inne på Scorett, lyckades äntligen hitta några i storlek 35 och 36 som passade perfekt. Blir nog många svängar i dessa under sommarens festligheter! Sen hittade jag även två stickade tröjor i orange och grått, ett par jeansshorts och två toppar.

Vi avslutade shoppingturen med en pizza på Bergvikens pizzeria, och jaa nu har jag faktiskt fuskat lite i och med FF. Blev ingen träning idag heller förutom spring i affärerna, men en dag hit eller dit tycker jag inte ska spela någon större roll. Imorgon är det hårdträning som gäller igen! ;)

Nu ska jag snart krypa till kojs och kika Big Brother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback