Feels like home.

2012-11-18 - 16:41:59

Börjar få ordning här i lägenheten, lite småfix kvar bara men så gott som färdigt. Känner mig redan som hemma.

Igår blev det en riktig tjejkväll med syrran och Hanna. Vi bakade både morotskaka och chokladbollar och spelade lite sällskapsspel. När de hade farit hem kurade jag ihop mig i soffan och kikade på Sommaren med Göran. Lyckad lördag med andra ord!

Idag har jag bara myst här hemma, kollat Så mycket bättre, tagit en lång dusch och bara varit. Laddar energi för en ny vecka med nya upptåg!


Kommentarer
Postat av: Julia

Skönt att du börjar komma i ordning - måste kännas underbart. Vad fint du har det! =)

2012-11-19 @ 20:21:01
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback