Wednesday.

2012-11-21 - 21:25:00

Så börjar även denna dag lida mot sitt slut. Har varit en effektiv onsdag. Hunnit tvätta ett gäng kläder, handlat, ätit middag med syrran, Jocke och Alex och så har jag kopplat in Com Hem modemet så jag äntligen har internet! Känns så härligt att allting börjar falla på plats nu.

Imorgon ska jag fortsätta greja i lägenheten, sen måste jag packa och förbereda inför helgens resa till huvudstaden och den efterlängtade SHM konserten. Kan inte fatta att det nu bara är två dagar tills jag och Anna står där i Friends Arena och troligtvis kommer uppleva den bästa konserten på länge. Bara att få tillbringa helgen med en av mina närmaste är guldvärt!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback