Buenos dias.

2012-10-19 - 12:59:00

God morgon, eller god förmiddag kanske man säger. Har vaknat redan för en timme sen och när man jobbar natt är det lite väl tidigt. Ska försöka sova lite till på eftermiddagen innan nattens skift. Den här arbetsveckan har gått riktigt fort hittills, bara tre längre skift kvar nu.

Igår blev jag äntligen lägenhetsägare och det känns toppen! Dröjer dock ett tag innan jag flyttar in eftersom det ska tapetseras och göras om lite först. Men nästan alla möbler och sånt är redan inhandlat, bara en soffa och lite smågrejer som fattas. Längtar tills jag är på plats i min nya lya!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

GRATTIS! Glad för din skull! =)

2012-10-19 @ 15:29:15
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback