Ledigvecka.

2012-10-08 - 20:19:00

Ny vecka, nya tag. Har mycket att hinna med denna ledigvecka, förutom alla vardagliga saker som städning och träning har jag ett viktigt möte inbokat och till helgen en shoppingresa till IKEA. Köplistan är redan lång och när man väl åker till IKEA brukar det sluta med att man hittar mer än man tänkt sig.. Tur att vi åker med syrran och Jockes minivan + släp.

Vaknade tidigt imorse så det blev ett morgonpass på gymmet följt av veckans mathandling. Resten av dagen har jag tvättat kläder för fullt och nu tänkte jag faktiskt mysa ner mig i soffan framför Ensam mamma söker.

 

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh har du fått en lägenhet och ska köpa möbler?!?! *nyfiken*

2012-10-09 @ 07:46:14
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback