Another day has gone away.

2012-10-25 - 21:13:00

Just nu sitter jag och kollar på tvättmaskiner, vilken som centrifugerar bäst och ändå verkar vara i rätt prisklass. Vilket kvällsnöje, haha. Har nog fastnat för en från Siemens, kapacitet på 5,5 kg och med ylle-/handtvätt. Jaa, för dessa kriterier har jag i alla fall! Eftersom jag hade tvättmaskin i förra lägenheten så känns det lite som ett måste att skaffa det nu också.. För bekvämlighetens skull ;)

I veckan har jag rivit tapeter som aldrig förr och jag säger då det, 3 lager med tapet är inte det lättaste att få ner. Men ett ont måste om det ska bli nytt och fräscht. Längtar så tills allt är färdigt, känns som man bara går och väntar. Ska i alla fall ta och ägna denna helg till lite städning i lägenheten, sen blir det nog lugna puckar resten av helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback