Mor och dotter dag.

2012-09-22 - 09:54:00

God morgon!
Idag har jag verkligen fått sova ut, närmare 11 timmar har jag lyckats med. Tror att kroppen behövde det efter en intensiv träningsvecka. 4 träningspass och en PW har gjort att träningsvärken sitter på sin plats! Men jag är så glad som kommit igång igen, mår så mycket bättre när jag får träna.

Den här lördagen kommer bli så mysig, ska spendera hela dagen med min kära mamma. Vi ska laga middag ihop och ikväll tänkte vi kolla på filmen En oväntad vänskap, som jag hört ska vara jättebra. En riktig mor och dotterdag blir  det alltså!

Utöver det så har jag faktiskt ett paket från Lagerhaus att hämta ut, ska bli lite spännande att se vad jag har beställt för det kommer jag faktiskt inte ihåg, haha. Har beställt en hel del den senaste tiden nu när jag ska "bygga bo" helt själv. :)

 

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad mysigt det låter! =)

2012-09-22 @ 12:09:05
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback