Sunlight in my heart.

2012-09-12 - 19:11:00



Yeey, nu börjar jag känna mig piggare igen! Har dock sovit bort halva dagen men det känns som det går åt rätt håll. Så idag har jag förutom sovit och kollat filmen What to expect when you're expecting, lagat rejält med mat här hemma. Så skönt att få någon syssla gjord i alla fall. 

Imorgon tänkte jag åka och handla lite inför helgen och kanske ge mig på att baka till söndagens födelsedagsfirande. Frågan är bara om det blir cupcakes eller morotskaka? Svårt val.

Nåja, nog om det. Blev inte någon lägenhetsägare än med tanke på förra inlägget, men jag fortsätter minsann jakten. Förr eller senare så måste det ju dyka upp en lägenhet som passar just mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback