Live it up.

2013-07-18 - 11:09:00

Sommardagarna går alldeles för fort, speciellt med tanke på att vädret är sämst och att det inte alls känns som någon sommar här uppe i norr. Men trots vädret så har jag hunnit med en hel del de senaste veckorna.
 
För två helger sedan drog jag ner till Luleå och hälsade på hos Julia och det blev verkligen en kanonhelg! Shopping, sol, party och massa tjejsnack hela helgen. På vägen hem så var vi med om en lite annorlunda upplevelse, nämligen bilhaveri av min lilla audi. Så utanför Morjärv plockade bärgningsbilen upp oss och pärlan hamnade på verkstad i Överkalix.
 
Tyvärr skulle det kostat alltför mycket att repa audin, så jag bestämde mig för att köpa en nyare bil. Sagt och gjort hittade jag min nya pärla, en BMW 320i från -06. Jag kan ju inte påstå att jag sörjer audin alltför mycket nu ;)
 
Har även blivit två onsdagspubar i rad nu och det har varit riktigt trevligt att komma ut och träffa lite folk, tror säkert att det blir nån fler innan denna säsong är över! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback