Tagga ben!

2013-07-19 - 08:41:25

Mitt gym har semesterstängt i två veckor och jag erkänner att jag sörjer en smula. Sitter just nu och dricker en celsius och försöker hitta motivationen till ett benpass hemma. Lättare sagt än gjort! Men jag ska banne mig genomföra det, all träning som blir av är ju bättre än ingen träning, right?
 
Senare idag ska jag och handla och så blir det att umgås med mor och far. Tror även att jag ska kika förbi hos mormor i eftermiddag om jag hinner. Vad kvällen har att bjuda på återstår att se, men jag skulle tippa på en lugn hemmakväll framför någon bra film! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Du får byta gym helt enkelt,går ju inte att vänta i två veckor, abstinens!! =)

Svar: Ja, jag vet! Men jag får ju träna gratis där genom jobbet, så jag är lite bekväm av mig :P Men det hade verkligen inte skadat med bättre öppettider, eller 24/7 :)
Isabelle

2013-07-19 @ 10:28:34
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback