Tidiga morgnar.

2013-06-28 - 06:21:00

Har lyckats vakna före fem två dagar denna vecka, vilket känns lite väl tidigt! Men går det inte att somna om är det bara att stiga upp. Tur att jag jobbar förmiddag nästa vecka, slipper jag ställa om igen. 
 
Drömde att det snöade ute och faktiskt känns det inte som det hade varit nån omöjlighet, för grått och trist är vädret i alla fall. Sitter bara och väntar på att gymmet ska öppna så jag får köra igenom bröst och axlar idag. Bläddrade igenom senaste BODY till frukosten och bättre motivation än så går knappt att få innan ett pass.
 
Ska ta och sysselsätta mig med lite städning medan jag väntar, tänkte bjuda familjen på middag idag och då vill man ju ändå att det ser hyfsat ut här hemma. 
 
 
Dagens väder & BODY.
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, hade kunnat döda för lite sällskap på gymmet idag! Synd att du ska bo så långt borta! Kör hårt! =)

2013-06-28 @ 10:54:45
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback