130902.

2013-09-02 - 19:09:00

Så var nattveckan avslutad och ledigveckan här. Har inte planerat så mycket för denna vecka än, mer än det vardagliga som städning och träning osv. Tänkte försöka fixa lite i lägenheten, har fortfarande inte kommit i ordning till 100% än. Hade behövt göra en tur till IKEA snart, några hyllor och lampor som hade behövt inhandlas. Sen hade det ju inte varit fel med lite värmeljus och mörkare textiler och gardiner nu till hösten. Tycker det är så mysigt när de börjar vara mörkt på kvällarna, man får tända ljus och kura ner sig i soffan framför bra tvprogram och filmer. 
 
 
Det känns som att jag äntligen börjar landa lite nu, efter allt som hände i våras och som jag försökt förtränga bort hela sommaren. Har varit mycket grubblande senaste veckorna och även om det känns tungt ibland så vet jag att det aldrig hade fungerat i längden. Det hade fått ett slut förr eller senare. Men fortfarande så kan jag sakna den där tiden så sjukt mycket innan allt tog slut, att få känna så starkt för någon och att ha någon vid sin sida, det är nog bland det finaste som finns. Det känns tomt och det kommer det nog göra en lång tid framöver.
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh! <3 Skönt att höra att du börjat landa litegrann iallafall. Hösten är ju mysigaste årstiden så med rätt inställning kommer det nog bli en kanonhöst! :)

2013-09-03 @ 08:27:32
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback