Dear tuesday.

2013-09-03 - 14:45:50

 
 
 
Vaknade tidigt imorse och begav mig till gymmet för ett ben & bröstpass. Har fått ändra lite på träningsupplägget i veckan eftersom en resa till Luleå nu på fredag blev inplanerad med min kära mor. Kan dock vara både bra och kul med lite variation i träningen ibland! Måste säga att träningen verkligen går åt rätt håll nu, det som skulle behövas slipas lite (eller mycket) på är däremot kosten. Är alldeles för slarvig för att få de resultaten jag vill ha. Så hädanefter ska jag försöka lägga ner lite mer tid på den fronten!
 
Den här dagen verkar blir rätt lugn, har "tvättstuga" här hemma och i eftermiddag är jag bjuden på middag hos mamma, så inte ens mat behöver lagas idag. Har börjat kika efter tatueringsinspiration lite smått, måste börja slipa på fortsättningen av min sleeve eftersom jag tänkt boka tid för en fortsättning snart. Är bara så sjukt svårt att bestämma sig för vad jag ska göra. Har många idéer men de måste ju passa ihop med varandra också. Ska försöka komma fram till nåt i slutet av veckan iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback