Hej uttråkad tjej.

2013-09-07 - 19:12:00

 
 
 
Idag är en sån där dag som man bara vill ska gå. Har varit sådär lagom uttråkad hela dagen. Så med andra ord känns det skönt att det är kväll! Ska tända ljus i hela lägenheten, kura ihop mig i soffan och titta på någon bra film så fort det börjar bli mörkt ute. Hittade jättefina lilablå ljuslyktor i Luleå igår bland annat och jag lyckades hålla mig till minsta möjliga shoppingen så jag är riktigt nöjd! Men det blir dock en resa dit snart igen, eftersom jag måste hämta min iphone när reparationen är färdig.
 
Imorgon ska jag ta tag i lite städning, rensa garderoben så man får anledning att köpa lite höstnytt och så kanske  det blir en solig höstpromenad nu när vädret är så fint! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Låter som en fin lördag!

2013-09-09 @ 08:23:24
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback